מיכל נאמן, דורון רבינא. אפריל 2002

 

מיכל נאמן, דורון רבינא. "פתיחה". גלריה אלון שגב.  אפריל 2002

 

עצם החיבור מוזר ומסקרן: מיכל נאמן, אמנית ששפתה התגבשה בשנות השבעים, ודורון רבינא, אמן מובהק של שנות התשעים. 11 עבודות של מיכל נאמן תלויות על הקירות, ואילו במרכז החלל עומד אובייקט אחד ויחיד של דורון רבינא. במבט ראשון נחשף רק צידו של האובייקט הגדול –  לוח כחול חלק. בהמשך מתגלה שהחזית של קונסטרוקצית הענק פונה הצידה: למלוא רוחב קיר הגבס מצוירת מניפה פרושה, בגוני סגלגל-תכלת. העבודות של מיכל נאמן, כולן בפורמט מארך, מורכבות מניירות בודדים המחוברים יחד, מכילות את דימוי השפן-ברווז המפורסם שלה וטקסטים שעניינם הכפלה, דומות וזהות; עבודות דחוסות, עמוסות מלל, מחייבות התבוננות בצורת קריאה, תובעניות מבחינת הצופה. מולן מרחפת מניפת הענק של דורון רבינא, גראפית, מתקתקה וחיוורת, דימוי שמסתכן בסתמיות, בלא כלום, בהמון מהומה על לא מאומה. הרזון והדחיסות של מיכל נאמן מול הניהיליזם המלוטש של דורון רבינא מציעים את הטווח שלאורכו עשויים לנוע גילומיה השונים של אמנות מושגית.

 

מודעות פרסומת

תגים: , ,

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s


%d בלוגרים אהבו את זה: